Сервіс

Наша продукція виготовляється відповідно до найвищих міжнародних норм і новітніх європейських стандартів безпеки. (BS EN 1888: 2017) Думаючи про ваш комфорт ми прагнемо створити безпечний, функціональний і довговічний продукт.

Всі наші продукти мають загальні і детальні інструкції використання, рекомендовано ознайомитися перед початком використання. Кожен з наших продуктів має свій власний індивідуальний ідентифікаційний номер. Коли ви купуєте продукт, зверніть увагу, що гарантійний талон належно заповнений, що допоможе нам ідентифікувати продукт в разі будь-яких проблем.

Підставою для гарантійного ремонту є чек з датою і печаткою, що підтверджує покупку, і дійсний гарантійний талон з серійним номером.

Також, в разі виходу з ладу, після закінчення гарантійного терміну обслуговування, ми допоможемо вам у вирішенні проблем пов'язаних з експлуатацією та ремонтом нашої продукції.

Всі ремонтні роботи проводяться в м.Київ, відповідно до закону «Про захист прав споживачів»

Для отримання кваліфікованої і швидкої допомоги клієнту слід надати максимальну інформацію про проблему і сприяти у вирішенні вашої проблеми нашому співробітнику.

 

УМОВИ ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА

Гарантія поширюється на:

- Шасі,

- Люльку,

- Прогулянковий блок,

- Сумку.

Гарантія на колеса та ії частини не поширюється.

 

Гарантійний термін.

Гарантія надається на термін двадцятьчотири (24) місяця з дати покупки Клієнтом, зазначеної в чеку. У разі втрати чека та/або гарантійного талона гарантія не надається.

 

Обсяг гарантії.

Відповідальність виробника, по гарантії, поширюється на дефекти пов'язані з якістю продукту;

Гарантія поширюється на усунення недоліків, зазначених у пункті про об'єкти гарантії;

Всі дефекти і ремонти здійснює виробник;

Гарантія не поширюється на:

1) збиток, заподіяний в результаті неправильного зберігання продукту;

2) механічні та термічні пошкодження;

3) зміни в кольорі оббивних тканин пов'язаних з експлуатацією;

4) пошкодження або розрив тканини, у випадку якщо пошкодження сталося через неправильне використання або в результаті механічного пошкодження;

5) пошкодження викликані використанням продукту понад описаних в інструкції обмежень.

6) якщо продукт використовується без постійного технічного обслуговування описаного в інструкції.

7) У разі внесення модифікацій в будь-які вузли і частини коляски.

8) У разі самостійного ремонту і втручання в основні вузли.

9) Гарантія не поширюється на додаткове обладнання (елементи) продукту, виробником якого не є компанія Bebetto і використовується разом з коляскою.

У разі, якщо виріб оснащений надувними колесами виробник не несе відповідальності за знос шин і дефекти, що виникли в процесі експлуатації.

Гарантія не поширюється на частини коляски обслуговування яких має проводитися користувачем (клієнтом) відповідно до інструкції користувача.

 

Географічні межі дії гарантії.

Дана гарантія поширюється на продукцію по всій території України.

 

Умови гарантії.

Звернення клієнтів стосовно гарантійного випадку можуть бути розглянуті тільки при пред'явленні гарантійної карти виданої реалізатором разом з вписаною в неї датою покупки (або документом, що підтверджує покупку), назвою продукту, до якого був виданий гарантійний талон.

Клієнт повинен повідомити про дефект або несправності продукту у встановленій законом формі представнику компанії.

Клієнт зобов'язаний надавати для гарантійного ремонту тільки чисту продукцію. В іншому випадку майстер має право відмовитися від робіт до усунення клієнтом забруднення.

У разі, якщо продавець не правильно оформив продаж або не надав гарантійну карту покупцеві, вся відповідальність за подальше обслуговування і ремонт лягає на покупця. Будьте уважні!!! Будь-які претензії від покупців в такому випадку будуть ігноруватися працівниками компанії.

Ремонт товарів відбувається протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дати постачання товару (несправного компонента) продавцю., Відповідно до закону: « Про захист прав споживачів »

Якщо дефект або несправність сталася з причин, які належать до клієнта (користувачеві), ремонт може бути зроблено тільки коштом замовника, після узгодження вартості робіт і надходження повної оплати на рахунок майстерні.

Заміна продукту на новий можлива в разі відсутності технічної можливості усунути виявлений дефект або частини на якій був виявлений дефект. У всіх інших випадках буде проводиться ремонт.

Гарантійний строк продовжується на час ремонту дефекту або несправності, після надання деталі представникам компанії. У такому випадку час транспортування і доставки від клієнта в сервісний центр не враховується як час ремонту.

Всі  ремонтні роботи та заміни деталей повинні мати відповідні маркування.

 

Умови доставки по Україні:

  • замовлення по Україні вартістю більше 3000 грн. відправляються безкоштовно (не поширюється на акційні товари та спецпропозиції).
  • послуга накладений платіж оплачується Покупцем при отриманні товару (2% від вартості товару + пересилання грошових коштів).
  • інші замовлення - згідно з тарифами компанії-перевізника (виходячи з габаритів, ваги і місця призначення).

Важлива інформація!

  • При отриманні товару Покупцеві необхідно при собі мати номер транспортної декларації та документ, що засвідчує особистість.
  • У разі отримання товару з неповною комплектацією або явними пошкодженнями, Покупець зобов’язаний скласти відповідний АКТ (претензію) у відділенні логістичної компанії. Якщо Покупець не перевірив комплектацію товару і не оглянув його зовнішній вигляд у відділенні логістичної компанії при отриманні, то будь-які подальші претензії з боку Покупця інтернет-магазином не розглядаються. Інтернет-магазин не несе матеріальну або моральну відповідальність за товар, якщо Покупець не перевірив його комплектацію та / або не оглянув на наявність пошкоджень у відділенні логістичної компанії при отриманні.
  • Компанія не здійснює поставку товару на тимчасово окуповану територію Автономної республіки Крим і тимчасово окуповані території в Донецькій і Луганській областях.